Support

På Sleipner forstår vi hvor viktig det er å få hjelp så raskt som mulig. Spesielt fordi båtlivet i Norge er så sesongbetont. Desverre betyr det også at hele den maritime næringen som leverer varer og tjenester til fritidsbåter, er til dels underbemannet på sommeren når pågangangen er som størst. Når det er sagt, vil vi dere skal vite at vi gjør alt vi makter for å holde våre kunder på sjøen i et av verdens vakreste farvann!

Vi vil minne om at vanlig praksis ved forespørsel om service eller reparasjon skal henvendes til den forhandler der du har kjøpt produktet. Det kan ofte lønne seg å dobbeltsjekke manualen etter informasjon som kan løse problemet straks og eventuellt spare en demontering.

 

Retur av varer

Det skal ved alle tilfeller av vareretur, uavhengig av årsak, oppgis referansenummer tydelig merket på pakken. Mottatte pakker uten referansenummer vil returneres avsender uåpnet. Referansenummer fåes ved henvendelse til oss. Ved eventuel reklamasjon skal alltid kvittering medfølge.

Hurtigkoblinger

Dokumenter & Filer

Mer Informasjon